Pogoji poslovanja


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA


V UNIStore RD trgovini nudimo vrsto različnih kombinacij načinov dostave in plačil za različne izdelke. V korakih pred oddajo naročil vam bo naš portal med vsemi možnostmi ponudil le tiste načine dostave in plačil, ki so za izbrane izdelke v košarici na voljo in so glede na tehnične zmožnosti aktivni.

Splošne in ostale pogoje poslovanja kot upravitelj določa RD d.o.o., ki blago in storitve partnerjev - ponudnikov na portalu UNIStore RD Trgovina prodaja v svojem imenu in za svoj račun. RD d.o.o. odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji.


SHRANJEVANJE POGOJEV POSLOVANJA V TRENUTKU ODDAJE NAROČILA

Informacijske strani portala (Pogoji poslovanja, Plačilni pogoji, Dostava, Zasebnost) so kupcem na voljo na portalu UNIStore.si na jasno označenih povezavah. V primeru naročila vam svetujemo, da si objavljene in trenutno veljavne pogoje shranite.

Pogoje si lahko shranite enostavno s tiskom na vaš tiskalnik ali pretvorbo v PDF format s pomočjo Microsoft Print To Pdf gonilnikov oz. ustreznih gonilnikov za druge operacijske sisteme.

Tisk pogojev: na ekranu z izpisom pogojev enostavno kliknete z desnim miškinim gumbom in iz priročnema menuja izberete Tiskaj (Print), izberete ustrezen tiskalnik ter potrdite tisk.

Trenutno veljavne pogoje v formatu PDF lahko pridobite s klikom na povezavo v nogi spletne strani (footer).

Če povezava ob vašem obisku ne deluje, vas prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite na naš kontaktni email naslov (trgovina@unistore.si). Nismo nezmotljivi.


LASTNIK IN UPRAVLJALEC PORTALA

Lastnik in upravljalec portala UNIStore.si je podjetje RD d.o.o. Ljubljana, Štebijeva 10, 1231 Ljubljana-Črnuče.

    Registracija pri Okrožnem sodišču v Ljubljani.

    Vpis v register dne 07.11.1990, SRG 94/13782.

    Matična številka: 5435447

    Zavezanci za DDV: DA

    DDV ID številka: SI21691959

    Osnovni kapital: 18.776 EUR

    Osnovna dejavnost: 46.140

Portal UNIStore.si nastopa v vlogi posrednika med dobavitelji, s katerimi imamo sklenjene pogodbe ali dogovor o prodaji na spletu, ter kupci, ki opravijo naročila na spletnem portalu UNIStore.si. 

UNIStore nima svojega skladišča in dobavlja izdelke neposredno iz skladišč dobaviteljev.

 

KAKO KUPITI 
Željeni izdelek naložite v košarico s klikom na gumb V košarico.

Ob vsakem dodajanju izdelka v košarico se ažurira podatek na vrhu ekrana z besedilom x izdelek(ov) - 0,00€, kjer x prikazuje število izdelkov v košarici, znesek pa skupni znesek brez stroškov poštnin, ki jih sistem obračuna šele ob zaključku naročila.
V košarico lahko oddate poljubno število izdelkov. Stanje košarice oz. izdelke v košarici lahko v vsakem trenutku preverite s pomikom miške nad navedeno besedilo.

Podrobna navodila najdete v poglavju Pogosta vprašanja.

Sistem vas bo med postopkom stalno obveščal o nadaljnih korakih in vas usmerjal.

Po končanem nakupu boste na vpisani elektronski naslov prejeli obvestilo o uspešni oddaji naročila. Če tega sporočila ne prejmete v roku nekaj minut, preglejte mapi nezaželene in izbrisane pošte. Če sporočila kljub vsemu ne najdete, nas prosimo obvestite na naš kontaktni naslov trgovina@unistore.si z navedbo naročila (številka in datum naročila).

Glede na izbrani način plačila  (po povzetju/elektronsko ali po predračunu) se naša nadaljna komunikacija z vami lahko razlikuje.

 

Plačilo po predračunu
Sporočilu o uspešni oddaji naročila bo priložen predračun z navodili za plačilo in/ali plačilnim nalogom. Plačilo lahko izvedete na kateri koli banki/pošti ali elektronsko. Takoj, ko bomo zabeležili priliv na naš transakcijski račun, prejmete sporočilo, da je naročilo v fazi izvedbe, kar pomeni začetek postopka priprave za odpremo, če je blago na zalogi ali posredovanje naročila za blago z daljšim dobavnim rokom, ki ga na zalogi trenutno ni. Sporočilo bo vsebovalo tudi predviden čas dobave, ki ga bomo ocenili po svojih najboljših močeh.

 

Plačilo po povzetju
Takoj po obdelavi naročila boste prejeli obvestilo, da je naročilo v fazi izvedbe - to pomeni, da je začet postopek priprave za odpremo, če je izdelek na zalogi, ali posredovanje naročila za izdelke z daljšim dobavnim rokom, ki trenutno niso na zalogi. V tem sporočilu bo naveden tudi natančen - kolikor je to z naše strani možno - čas dostave.

Ko bo naročilo predano v dostavo, prejmete o tem tretje in zadnje sporočilo. Od tega datuma je čas dostave predvidoma 1 - 2 dni, odvisno od poštnega postopka in lokacije naročnika.


PREKINITEV NAROČILA
Tekoče naročilo lahko med postopkom iz prejšnjega odstavka (Kako kupiti) kadarkoli prekinete enostavno tako, da kliknete katero od povezav - lahko se npr. vrnete na ogled izdelkov.

Prav tako lahko naročilo tudi spremenite, če ste morda na zadnjem ekranu potrditve naročila odkrili napako (npr. napačno količino izdelkov). To storite tako, da miško pomaknete nad ikono nakupovalnega vozička na vrhu strani ter kliknete gumb Poglej košarico. Sistem vas bo preusmeril nazaj na ogled košarice, kjer lahko izdelke brišete ali spreminjate količine. Po ustreznih spremembah morate postopek oddaje naročila ponoviti in ponovno opraviti korake  2 - 6 iz prejšnjega odstavka. V tem trenutku boste v sistem že prijavljeni, zato korak 1 odpade.

 

NAROČILO Z ELEKTRONSKIM SPOROČILOM
Izjemoma, če se ob sestavi ali oddaji naročila pojavijo nepredvidene težave (verjemite - zaradi narave tehnike in Murphy-jevih zakonov se prej ali slej tudi bodo....), nam lahko vaše naročilo posredujete tudi v navadnem elektronskem sporočilu. Tako naročilo MORA vsebovati naslednje podatke:

  • vaše uporabniško ime, ki ste ga izbrali ob registraciji v UNIStore RD Trgovini
  • kodo izdelka, ki ga naročate, ali pa proizvajalca in naziv izdelka, vendar na način, ki bo izločil morebitne nejasnosti
  • količino, ki jo želite naročiti.

Po prejemu takega naročila vas bomo kontaktirali na telefon, ki ste ga vpisali v svoj profil, zaradi potrditve naročila in v izogib možnim mahinacijam; šele potem bodo naši sodelavci vnesli vaše naročilo v sistem in vse gre naprej po že opisanem postopku.

Z elektronskim sporočilo lahko naročite izdelke tudi, če se na portalu UNIStore niste registrirali. V tem primeru potrebujemo od vas poleg jasnega seznama željenih izdelkov, kot je opisano zgoraj, še kontaktne podatke - vaš elektronski naslov ter telefonsko številko za kontakt.

 

NEKAJ JE NAROBE?!?
Če se zgodi, da je sistem neodziven ali se pojavi kaka druga težava pri sestavi in oddaji naročila, nas pokličite na naš kontaktni telefon. Naročilo nam lahko pošljete tudi z navadnim elektronskim sporočilom, kot je navedeno v prejšnjem odstavku. Prosimo vas, da v takem primeru v sporočilu navedete vse potrebne podatke za vnos naročila.

REGISTRIRANI UPORABNIKI - ČLANI
Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije.
Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Vašega UNIStore RD Trgovina računa za osebno uporabo ne uporabljajte za naročila pravnih oseb, v takem primeru odprite nov račun še za pravno osebo, saj boste le tako lahko obdržali ugodnosti iz obeh, ki niso nujno enake.

 

UGODNOSTI ZA REGISTRIRANE UPORABNIKE
Registrirani uporabniki lahko:

  • kupujejo v vseh oddelkih portala UNIStore RD Trgovina pod najugodnejšimi pogoji,
  • prejemajo brezplačno e-revije, če se odločijo za naročilo,
  • sooblikujejo vsebine portala UNIStore RD Trgovina, izmenjujejo ocene in mnenja o izdelkih ter zato prejmejo točke zvestobe,
  • sodelujejo v nagradnih igrah, ki bodo objavljene na portalu.


SPLOŠNI POGOJI
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.
RD d.o.o. in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.
RD d.o.o. in pravne ter fizične osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost, medsebojne obveznosti urejajo s posebno pogodbo v pisni obliki oziroma sprejemom pogojev ob izvedbi registracije. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Pridržujemo si pravico, da v primeru morebitnih zlorab, ki omogočajo programsko podprto oddajanje naročila, le to zavrnemo.

 

KOMERCIALNI POGOJI
Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila. 

Ugodne ponudbe, razprodaje in akcije veljajo do prodaje zadnjega izdelka oziroma najdlje do navedenega roka.
Cene, ki so objavljene na naših povezanih straneh, so informativne; osveževanje poteka periodično, zato pred nakupom vedno preverite cene na UNIStore portalu ali zahtevajte posebno ponudbo.

Vse cene veljajo za en (1) kos in vsebujejo DDV, če ni drugače navedeno.
Pri vsakem nakupu je mogoče uveljaviti le en popust. V primerih uveljavljanja več popustov naenkrat, program avtomatično izbere in za določitev prodajne cene uporabi najvišji popust. Pri izdelkih z oznako "Najnižja cena" ter izdelkih iz "super" skupin ni mogoče uveljavljati nobenih dodatnih popustov.
Oznaka "Najnižja cena" pri posameznem izdelku pomeni, da smo v UNIStore RD Trgovina oblikovali najboljšo prodajno ceno za vse kupce, ne glede na to ali razpolagajo s kodami za popust ali pa so upravičeni do dodatnih ugodnosti, tako da ni mogoče opraviti nakupa z nižjo ceno od navedene.

Izberite način plačila, ki vam najbolj ustreza. Več o načinih plačila.

Naročila lahko dostavimo na vaš naslov ali na drug naslov po vaši izbiri. Več o pogojih in rokih dostave.

 

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA
Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da v štirinajstih dneh od prejema blaga na naš elektronski kontaktni naslov nedvoumno sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba posebej navesti razlog za svojo odločitev. V takem primeru je potrebno blago vrniti na naš naslov takoj oz. najkasneje v roku 14 dni od dneva sporočila. Vplačano kupnino bomo kupcu vrnili najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila oz. nemudoma po prejemu vrnjenega blaga ali dokaza o pošiljki na naš kontaktni naslov. V primeru, da kupec ne vrne blaga v zakonskem roku 14 dni kljub vračilu vplačila, bomo to dejanje tretirali kot krajo blaga in proti kupcu sprožili ustrezne postopke.

Vrnjeno blago mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži ter nespremenjeni količini. Izjema so primeri, ko je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Če kupec vrne blago v dodatno poškodovani embalaži, se strinja, da se mu zaračuna zmanjšanje vrednosti blaga, ki ga vrača. Za poškodovanje embalaže štejejo poškodbe, ki z izjemo odprtja embalaže za pregled blaga nastanejo dodatno, bodisi zaradi malomarnosti ali napačnega ravnanja (zmečkanine, politje, raztrganine, ipd).

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

Vse informacije oz. sporočila v zvezi z odstopom od pogodbe ali pritožbo, povezano z oddajo in obdelavo naročila ali dobavo in zaračunavanjem blaga ali storitev, lahko kupec sporoči neposredno na naš elektronski naslov (trgovina@unistore.si).
Ob tem mora nujno navesti osnovne podatke:

  • ime, priimek in kontaktne podatke (telefon), na katere se lahko obrnemo v pritožbenem postopku
  • številko naročila
  • opis pritožbe

Po prejemu sporočila vas bomo v najkrajšem možnem času kontaktirali ter pričeli z aktivnim reševanjem nastale težave.


VRAČILO BLAGA
Kupec lahko sproži postopek vračila blaga z elektronskim sporočilom, kot je navedeno v prejšnjem odstavku, ali pa preko portala UNIStore. V ta namen se mora v portal prijaviti, potem pa v pregledu svojega uporabniškega računa (klik na uporabniško ime desno zgoraj) izbrati Zgodovina naročil. V tem pregledu ima na voljo pregled vseh svojih naročil na portalu UNIStore; ob izbiri določenega naročila se izpiše vsebina naročila, pri čemer ima vsak izdelek v okviru naročila dve možnosti (ikone ob desnem robu):

  • Ponovno naroči: s klikom se izdelek prenese v košarico, iz katere kupec oblikuje novo naročilo.
  • Vrni izdelke: s klikom se odpre obrazec za vračilo izdelka.
V obrazcu mora kupec navesti poleg predizpolnjenih podatkov o izdelku razlog vračila, ki je lahko reklamacija (opcije 1-4) ali odpoved pogodbe (opcija Drugo). V polje Opis stanja oz. zahtevka za vračilo kupec vpiše dodatne informacije, ki nam bodo služile za sproženje ustreznega postopka (reklamacija, pritožba, vračilo kupnine oz. odstop od pogodbe).

Kupec nosi stroške vračila blaga.


VRAČILO DIGITALNIH VSEBIN
Vračilo digitalnih vsebin ni možno in prav tako ne odpoved pogodbe za naročila digitalnih vsebin, razen v primeru, da so digitalne vsebine dostavljene na fizičnem nosilcu podatkov (CD, DVD, ključek, ...) in kupec NI odprl paketa oziroma pečata. Za digitalne vsebine, za katere kupcu nudimo povezavo za shranjevanje (download), je odstop od pogodbe možen le v primeru, če digitalna vsebina ustrezno odstopa od oglaševane oz. predstavljene (stvarna napaka).


STVARNE NAPAKE
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar ne več po poteku dveh let od prejema blaga. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu takoj vrniti blago, s čimer prodajalcu omogoči, da prijavo pregleda oz. preveri. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči z elektronskim sporočilom na naš kontaktni naslov (trgovina@unistore.si) ali preko obrazca za vračilo blaga, opisanem v prejšnjem odstavku.

Če javljena stvarna napaka ne bo sporna, bomo reklamacijo rešili v roku 8 dni od prejema sporočila oz. prejema blaga v pregled. V primeru sporne prijave bomo kupcu v enakem roku odgovorili in poskušali najti razlog za težave.


PRITOŽBE
Morebitne pritožbe glede oddanih naročil, dobave izdelkov, izdelkov ali drugih nesporazumov lahko kupec neposredno odda na naš kontaktni naslov trgovina@unistore.si.

Vse prejete pritožbe bomo obravnavali v najkrajšem možnem času in se potrudili najti najboljšo rešitev.


NAROČANJE - SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO
Pogodbe (naročila) so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo v .pdf formatu preko našega kontaktnega naslova. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.

 

IZVEDBA ALI ZAVRNITEV NAROČILA
Upravljalec trgovine RD d.o.o. bo z aktivnostmi za izvedbo sprejetih naročil pričel v najkrajšem možnem času. O začetku izvedbe vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.
Naročila, ki niso oddana skladno s temi pogoji ali pa so bili pri uveljavitvi komercialnih pogojev pri oddaji naročila uporabljeni načini, ki jih lahko označimo kot nedovoljeno uporabo elektronske izmenjave podatkov, bodo stornirana.
RD d.o.o. lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.


REŠEVANJE SPOROV
V primeru spora med strankama (portal UNIStore.si oz. upravljalec portala ter kupec oz. naročnik) bomo naredili vse, kar je v naši moči, da spor razrešimo po izvensodni poti, med seboj in čim hitreje. Pri tem ne priznavamo zunanjih izvajalcev, ravnali bomo po načelu varstva dobrega imena in naročniku pomagali razrešiti težavo na vse možne in smiselne načine. Če zahteve kupca ne bodo realne (npr. vračilo kupnine oz. reklamacija po potečenem roku, reklamacija blaga z dokazljivo poškodbo iz naslova uporabe blaga in podobno) se lahko kupec vedno obrne na Zavod za varstvo potrošnikov.

Kupcu je lahko v pomoč tudi Platforma za spletno reševanje sporov (povezava). 

 

UREDNIŠKA POLITIKA
Za vsebine skrbi uredništvo, dobavitelji in uporabniki, ki jim omogočamo objavo video posnetkov, fotografij, tekstov in drugih vsebin ter njihovo ocenjevanje, komentiranje in razgovor o odprtih temah. Najbolj prizadevne uporabnike ter avtorje najbolj zanimivih komentarjev tudi nagradimo.

Vsak uporabnik uporablja vse ponujene storitve na lastno odgovornost in v celoti jamči za pravne ter stvarne napake na vsebini in zakonitost vsebine, ki jo posreduje, ter je osebno odgovoren za posredovane ali objavljene informacije, mnenja, nasvete, izjave in druge podatke in gradiva.

Pošiljanje, predvajanje, nalaganje, povezovanje ali nakazovanje spolno napadalnih, pornografskih, žaljivih, nasilnih, grozilnih, rasističnih, netočnih, nelegalnih in drugače etično spornih vsebin oziroma vsebin, ki kršijo ali posegajo v avtorske, sorodne, osebnostne in druge zakonite in ustavne pravice tretjih oseb, ne glede na državljanstvo teh oseb in sicer v obliki izjav, datotek ali v kateri drugi obliki, ni dovoljeno.

Posredovanje ali javna objava podatkov ali vsebin, ki so zaščitene s pravicami industrijske lastnine, avtorskimi pravicami, osebnostnimi pravicami in drugimi pravicami tretjih oseb (pravico do zasebnosti in preprečitve javne objave osebnih podatkov), ni dovoljeno.

Uredništvo ne nadzoruje gradiva in podatkov, ki jih dobavitelji in uporabniki ali člani posredujejo na spletno mesto v okviru njegovih storitev, zato ne odgovarja za točnost vnesenih podatkov niti za kakršnokoli izgubo ali škodo, nastalo na podlagi teh podatkov ali zaradi njihove izgube. Uredništvo si pridržuje pravico nadzora in vpogleda v katerekoli podatke in gradiva, ki jih uporabnik ali član posreduje v okviru storitev spletnega mesta, ter pravico, da po svoji presoji izbriše, premakne ali spremeni katerokoli gradivo, ki po njegovem mnenju krši določila teh pogojev, vendar se k temu ne zavezuje. Dobavitelji, uporabniki in člani, ki posredujejo tovrstne podatke ali gradivo, so za kršitve odgovorni ne glede na poseg uredništva.

Vsak uporabnik se strinja, da bo morebitne kršitve pravil s strani drugih uporabnikov ali članov, ki posegajo v njegove pravice, poskušal rešiti sporazumno s povzročiteljem kršitve. V primeru, da kršitve ne bodo odpravljene, bo o njih obvestil uredništvo na naslov trgovina@unistore.si. Ukrepali bomo izključno na osnovi prejema prijav, ki vključujejo izjavo prijavitelja:

  • da je pooblaščen za izdajo zahtevka, da je posredovana informacija točna in preverjena ter da pošiljatelj zanjo v celoti odgovarja;
  • da ima dobre razloge za trditev, da objave vsebine, ki je predmet prijave, ni dovolil ne lastnik avtorskih pravic, ne njegov predstavnik ali ustrezna agencija oziroma da za to objavo ne obstaja zakonska osnova;
  • da v celoti odgovarja za posledice umika ali spremembe zahtevanih vsebin.

Uredništvo se obvezuje, da bo na osnovi tako prejetih prijav vsebino zaznalo kot:

  • sporno, ali
  • kot vsebino, za katero avtor prispevka ni pridobil vseh pravic (avtorskih in sorodnih pravic izvajalcev) ali deležnikov v prispevku, ali
  • kot vsebino, ki je moralno ali kako drugače sporna,

ter objavo v najkrajšem možnem času umaknilo oziroma vsebino spremenilo skladno z zahtevo prijavitelja. V drugih primerih bo o prijavi obvestilo avtorja in vsebine umaknilo v dogovoru z njim.

Dobavitelj, uporabnik ali član se strinja, da uredništvo, lastnike povezanih in omenjenih spletnih strani, zaposlene, pogodbene sodelavce in druge pooblaščence odvezuje kakršnekoli odgovornosti za izgubo podatkov ali kakršnekoli druge težave ali nevšečnosti, ki jih utrpi zaradi lastne zlorabe storitev spletnega mesta ali zlorabe drugih uporabnikov. Uredništvo ali upravitelj prav tako nista odgovorna za kakršnokoli prekinitev delovanja storitve, ne glede na razlog.

Za spore, ki izhajajo iz uporabe storitev spletnega mesta, teh splošnih pogojev ter v zvezi z družbo RD d.o.o., se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Vse stranke dogovora, ne glede na njihovo dejansko geografsko lokacijo, nacionalno pripadnost ali povezanost, se strinjajo, da so v okviru te storitve vezane izključno s pravom Republike Slovenije. Za spore v zvezi s tem sporazumom ne veljajo določbe Konvencije ZN o pogodbah za mednarodno prodajo blaga. Za vse spore in pravne postopke v zvezi s tem sporazumom, uporabo storitve ter delovanjem storitve, je izključno pristojno sodišče v Ljubljani.

Upravitelj si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje dostopa do storitev članom in uporabnikom z veljavnostjo od objave spremembe dalje.

ELEKTRONSKA POŠTA
Uporabnik z registracijo soglaša, da lahko upravitelj pri komunikaciji uporablja elektronsko pošto, pri čemer le ta vključuje najmanj posredovanje naslednje e-pošte:

  • potrdilo, da je bilo naročilo uspešno oddano
  • potrdilo, da je naročilo v fazi izvedbe
  • obvestilo, da je bilo naročilo oddano dostavni službi
  • povabilo k sodelovanju v anketi (praviloma cca 7 dni po opravljenem nakupu)
  • zahvala z obvestilom o zbranem številu točk v preteklem mesecu in informacijo o iz tega izhajajočih ugodnostih v začetku tekočega meseca za pretekli mesec.

Sprejem komercialnih sporočil lahko vsak uporabnik ureja sam v svojem profilu.

 

AVTORSKE PRAVICE
Objavljene vsebine in tehnologije so last RD d.o.o. ali pa so prevzete v uporabo z ustreznim licenciranjem, ki dovoljuje uporabo, objavo in nastopanje s svojim imenom. Kakršno koli kopiranje vsebine ali podatkov brez izrecnega dovoljenja RD d.o.o. je prepovedano.

Dobavitelj ali uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje RD d.o.o. ter vsem ostalim ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij portala ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov.

DOVOLJENJE ZA UPORABO
Uporabniki lahko vsebine in storitve uporabljajo skladno z zgoraj navedenimi pogoji. Za druge oblike uporabe vsebin je potreben predhoden dogovor z upraviteljem.
Izrecno je prepovedano:

  • kraja ali kopiranje baze podatkov, v celoti ali njenih delov
  • vsako kopiranje, spreminjanje ali distribuiranje vsebin, razen kopiranja rezultatov za osebno uporabo,
  • spreminjanje ali vključevanje spletne strani v okvir druge spletne strani,
  • posnemanje ali izvajanje dejavnosti, ki bi škodovale ugledu in imenu upravitelja,
  • uporaba avtomatiziranih poizvedb (pajki, roboti, itd), razen za spletne iskalnike,
  • uporaba škodljive programske kode, ki bi kakorkoli škodovala storitvi ali jo onemogočala,
  • kakršna koli uporaba stritve, ki je v nasprotju za veljavno zakonodajo.

Ob zaznavi katerega koli navedenega dejanja bomo brez izjeme postopali skladno s svojimi pravicami in dolžnostmi.



POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI