Dostava
DOBAVNI ROKI IN STROŠKI DOSTAVE
Osnovni stroški obdelave naročila in dostave enega izdelka (paketa) na naslov v Sloveniji znašajo 3,00€. Stroški dostave so seveda odvisni od teže paketa, in sicer po tabeli:
Teža paketa | Cena |
do 0,5kg: | 3,66€ |
do 2kg: | 5,00€ |
do 5kg: | 8,00€ |
do 10kg: | 12,00€ |
do 20kg: | 18,00€ |
do 50kg: | posebna tarifa |
Za večje in težje pošiljke boste prejeli posebno ponudbo z navedenimi stroški poštnine.
Dejanski stroški obdelave naročila in dostave so vedno razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila, kakor tudi iz samega računa za nakup.
BREZPLAČNA DOSTAVA
Brezplačna dostava velja samo za Slovenijo. Velja za vse izdelke z oznako "Brezplačna dostava" v okviru spodaj navedenih omejitev. Upoštevajte, da se pri nakupih ugodnosti in popusti ne seštevajo, zato boste morebiti v primeru, ko pri nakupu izdelka z oznako "Brezplačna dostava" uporabite tudi kodo za popust ali drugo ugodnost, izgubili pravico do brezplačne dostave.
Brezplačna dostava v Sloveniji ne glede na velikost in vrednost nakupa je na voljo tudi vam, ko z nakupi in različnimi aktivnostmi (ocene izdelkov, sodelovanje v anketi, ...) zberete 100 točk zvestobe.
Če kupujete več enakih izdelkov ali več izdelkov iz istega skladišča, vam bomo obračunali le strošek obdelave in dostave za prvega, za vse naslednje pa bo dostava brezplačna.
Omejitve
Brezplačna dostava je na voljo za pakete (pošiljke) do skupne teže 50 kg.
OSEBNI PREVZEM
Osebni prevzem na lokaciji trgovine ni možen, razen v primeru sejemske ali podobne prodaje. Prosimo, da do nadaljnjega te možnosti ne uporabljate za naročila.
UNIStore.si nastopa kot posrednik med dobavitelji, s katerimi imamo sklenjene pogodbe ali dogovore o zastopanju pri prodaji prek spleta, ter vsa naročila odpremlja neposredno iz skladišč dobaviteljev.
KDAJ ZAČNE TEČI DOBAVNI ROK
Po sprejemu vašega naročila začnemo z aktivnostmi za pošiljanje oziroma pripravo vašega naročila najkasneje v 4 delovnih urah, vse delovnike od ponedeljka do petka od 8.00 do 15.00 ure. Ob tem prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v obdelavi.
Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prejemu informacije o prilivu sredstev na naš transakcijski račun, o čemer boste prav tako obveščeni.
Lahko se zgodi, da je izdelek, ki ste ga naročili, pravkar pošel in ga ni več na zalogi. V tem primeru vas bomo o predvidenem novem roku dobave obvestili preko elektronske pošte.
POŠILJANJE NA IZBRANI NASLOV
Objavljeni roki za pošiljanje predstavljajo pričakovani čas, v katerem bo vaše naročilo pripravljeno za predajo dostavni službi. Ko pošiljko predamo dostavni službi, prejmete elektronsko pošto, iz katere bo razvidna tudi informacija za sledenje (Tracking), če bo na voljo.
Pošiljko lahko na vašem naslovu v Sloveniji v večini primerov pričakujete že naslednji dan, pri čemer pa lahko različni vzroki, na katere nimamo vpliva, ta čas podaljšajo (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti, ...). Če so v vašem naročilu izdelki, ki jih želite podariti oziroma jih potrebujete na točno določen dan, svetujemo, da jih naročite nekaj dni prej.
Če boste v času dostave odsotni, boste prejeli obvestilo in glede na izbrani način dostave (PTT, GLS) pošiljko lahko dvignili na vaši pošti ali pa jo prejeli naslednji dan. Pri tem velja opozorilo: GLS ne dostavlja ob vikendih, medtem ko PTT dostavo opravlja tudi ob sobotah, a le v ožjih okoliših, kjer se pošta ob sobotah tudi sicer dostavlja. Ožji okoliš pomeni ulico oziroma kraj, ki ima isti naziv kot pošta. Poseben seznam ne obstaja, zato prosimo, da v primeru dvoma to preverite na vaši pošti.
Vaše naročilo bo dostavljeno na vhod na izbranem naslovu. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni za prenos večjih in težjih izdelkov (izdelki kot so pralni stroji, hladilne skrinje, ...) v višja nadstropja stanovanjskih zgradb in si zagotoviti pomoč.
V primerih, ko v naslovu za dostavo navedete naziv podjetja, bo prevoznik pošiljko izročil osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v navedenem podjetju. V tem primeru priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite. V primeru težav ali zamud se obrnite na najbližjo enoto prevoznika in dogovorite za dostavo.
PLAČILO PO POVZETJU - Z ODKUPNINO
Za določene skupine izdelkov je na voljo plačilo po povzetju. Plačilo odkupnine je v takem primeru večinoma možno tudi s plačilnimi/kreditnimi karticami. V takem primeru vam bo kurir zaračunal dodatne stroške v višini, določeni na svojem ceniku in je običajno 1-1,5% zneska odkupnine, ki jo boste plačali in predstavlja bančno provizijo.
Za plačilo z odkupnino vam bomo dodatno zaračunali storitev plačila z gotovino, ki nam jo zaračunava prevoznik, v višini 1€.
DODATNI STROŠKI DOSTAVE
V primeru plačila po povzetju se lahko ob dostavi/plačilu pojavijo dodatni stroški, ki vam jih zaračuna neposredno dostavljalec.
Ti stroški večinoma ne presegajo zneska 1,50€, so pa odvisni od cenika dostavljalca, na katerega seveda nimamo vpliva.
POMEMBNO
Podatke o zalogah preko elektronske povezave z našimi dobavitelji ažuriramo načeloma dnevno. Čeprav si prizadevamo za objavo točnih podatkov, lahko podatki o dobavnih rokih v času oddaje vašega naročila ne ustrezajo dejanskemu stanju, predvsem v primeru sočasnega prejema večjega števila naročil, če je število naročil med dvema objavama podatkov preseglo obstoječe zaloge ali če po prevzemu naročila ugotovimo, da razpoložljivi izdelki niso ustrezni (okvare, poškodovana embalaža ali podobno). Upoštevajte tudi, da ima v primeru, ko se odločite za naročilo s predhodnim plačilom, prednost tisto naročilo, za katerega prej dobimo informacijo banke o prilivu na naš račun. V primeru, da je izdelek, ki ste ga naročili, pošel in ga ni več na zalogi, vas bomo o predvidenem novem roku dobave obvestili preko elektronske pošte.
Če v takih primerih ne boste zadovoljni s planiranim potekom naročila, ga lahko seveda prekličete. V takem primeru vam morebitno že vplačano kupnino vrnemo na vaš račun, v primeru izbranega plačila po povzetju pa ni nikakršnih dodatnih stroškov.