FAQ

POGOSTA VPRAŠANJA


V: Kako lahko natisnem pogoje poslovanja in druge dokumente (dostavne pogoje, plačilne pogoje), veljavne v trenutku naročila?

O: Vsi naši dokumenti, ki se vam izpisujejo na ekran ob kliku na ustrezno povezavo, se lahko izpišejo ali shranijo neposredno iz vašega brskalnika. 


Postopek tiska 

Informacijske strani portala (Pogoji poslovanja, Plačilni pogoji, Dostava, Zasebnost) so kupcem na voljo na portalu UNIStore.si na jasno označenih povezavah. V primeru naročila vam svetujemo, da si objavljene in trenutno veljavne pogoje shranite.

Pogoje si lahko shranite enostavno s tiskom na vaš tiskalnik ali pretvorbo v PDF format s pomočjo Microsoft Print To Pdf gonilnikov oz. ustreznih gonilnikov za druge operacijske sisteme.

Tisk pogojev: na ekranu z izpisom pogojev enostavno kliknete z desnim miškinim gumbom in iz priročnema menuja izberete Tiskaj (Print), izberete ustrezen tiskalnik ter potrdite tisk.

Trenutno veljavne pogoje v formatu PDF lahko pridobite s klikom na povezavo v nogi spletne strani (footer).

Če povezava ob vašem obisku ne deluje ali pa najdete razliko med objavljenimi pogoji in prejetim PDF dokumentom, vas prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite na naš kontaktni email naslov (trgovina@unistore.si). Nismo nezmotljivi.





V: Kako kupim izdelek?

O: Postopek nakupa je enostaven: izbrani izdelek premaknite v košarico s klikom na gumb V košarico in v košarici kliknite gumb Blagajna. Po izbiri potrebnih opcij potrdite naročilo.

S potrdilom naročila se strinjate, da ste obveščeni, da potrdilo naročila pomeni obveznost plačila blaga. 

Važno: za oddajo naročila se morate registrirati, kar lahko opravite prej ali pa v teku naročila.


Postopek nakupa v UNISTORE.si

Željeni izdelek naložite v košarico s klikom na gumb V košarico.

Ob vsakem dodajanju izdelka v košarico se ažurira podatek na vrhu ekrana z besedilom x izdelek(ov) - 0,00€, kjer x prikazuje število izdelkov v košarici, znesek pa skupni znesek brez stroškov poštnin, ki jih sistem obračuna šele ob zaključku naročila.
V košarico lahko oddate poljubno število izdelkov. Stanje košarice oz. izdelke v košarici lahko v vsakem trenutku preverite s pomikom miške nad navedeno besedilo.

Ko želite nakup zaključiti, se z miško pomaknite nad navedeno besedilo ali ikono nakupovalnega vozička desno od navedenega besedila. Odpre se okno, ki prikazuje vse izdelke v košarici, ob tem pa tudi dva gumba: Poglej košarico ter Nakup.

  • S klikom na gumb Poglej košarico se prikaže vsebina košarice. V za to določenih poljih lahko vpišete številko kupona ali darilnega bona, če ga imate. Sistem bo veljavne kupone takoj obračunal in ustrezno spremenil vrednost košarice. V polju Ocenite stroške dostave in davkov lahko z izbiro ustreznega načina dostave preverite, koliko vam bo sistem zaračunal za izbrani način dostave. Po ogledu košarice lahko nadaljujete z nakupovanjem (gumb Nadaljuj z nakupovanjem) ali zaključite nakup (gumb Blagajna).

  • S klikom na gumb Nakup se odpre okno Na blagajno
    Med koraki se pomikate s klikom an gumb Nadaljuj.
  1. Pred nakupom oz. potrditvijo naročila se morate prijaviti v sistem. To lahko opravite neposredno v oknu Na Blagajno. Če uporabniško ime in geslo že imate, se prijavite, sicer je potrebna registracija. Ob registraciji morate vpisati pravilne in točne podatke, saj so to predvsem naslovi in kontaktni podatki, na katere vam bomo poslali blago, na njih pa se bo nanašal tudi prejeti račun. Če ste v sistem že prijavljeni, bo ta korak že opravljen.
  2. Potrdite naslov plačnika. Sistem bo samodejno uporabil naslov, ki ste ga navedli ob registraciji. Ta naslov bo naveden na računu. Če želite vpisati drug naslov, ga lahko vpišete.
  3. Potrdite naslov dostave. Sistem bo samodejno uporabil naslov, ki ste ga navedli ob registraciji. Na ta naslov vam bomo poslali blago. Če želite vpisati drug naslov, ga lahko vpišete.
  4. Izberite način dostave. Sistem vam bo ponudil le načine, ki so določeni za izdelke v košarici. Ob izbranem načinu dostave bo sistem že podal tudi strošek dostave, ki se bo zaračunal.
  5. Izberite željeni način plačila. Med ponujenimi možnostmi izberite zaželjeno. Preden nadaljujete, morate potrditi, da ste seznanjeni z našimi Splošnimi pogoji poslovanja in se z njimi strinjate, sicer vam sistem ne bo pustil nadaljevati in končati nakupa.
  6. Potrdite naročilo. V tem koraku vam sistem prikaže celotno vsebino košarice, obenem pa obračuna tudi vse stroške/popuste in izpiše specifikacijo ter skupni znesek naročila. To je vaša zadnja možnost, da preverite vsebino naročila (izdelke, cene, stroške).
    Odvisno od načina plačila, ki ste ga izbrali, vam bo sistem v polju pod košarico navedel dodatna navodila ali opombe.
    S klikom na gumb Potrditev naročila potrdite naročilo in ga predate v obdelavo. Sistem vam v primeru uspešne oddaje naročila izpiše sporočilo, da je naročilo uspešno oddano. S potrditvijo naročila v modulu Blagajna (gumb Potrditev naročila) se kot kupec strinjate, da ste obveščeni, da s tem nastopa obveznost plačila blaga glede na izbrani način plačila.

Ob vsakem koraku, kjer je to omogočeno in smiselno, lahko vpišete morebitne opombe, ki jih želite priložiti k naročilu (npr. posebne želje za dostavo ali podobno).

Sistem vas bo med postopkom stalno obveščal o nadaljnih korakih in vas usmerjal.

Po končanem nakupu boste na vpisani elektronski naslov prejeli obvestilo o uspešni oddaji naročila. Če tega sporočila ne prejmete v roku nekaj minut, preglejte mapi nezaželene in izbrisane pošte. Če sporočila kljub vsemu ne najdete, nas prosimo obvestite na naškontaktni naslov trgovina@unistore.si z navedbo naročila (številka ali vsaj izdelki).




V: Kako naj naročeno blago plačam?

O: Če ste ob naročilu izbrali možnost plačila po povzetju, boste naročeno plačali neposredno dostavljalcu. Ob tem se pojavijo nekateri dodatni stroški (več podatkov).

Če ste izbrali možnost plačila po predračunu, naročeno plačate pri katerikoli banki/pošti z obrazcem UPN ali pa preko elektronskega bančništva na enega naših poslovnih računov. Postopek obdelave naročila bo stekel takoj, ko bomo zabeležili priliv na naš transakcijski račun, o čemer boste obveščeni na registrirani elektronski naslov.




V: Kaj naj storim, če sem si premislil/a, izdelek pa je že plačan in dostavljen?

O: Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov imate pravico od pogodbe (naročila) odstopiti v roku 14 dni od prejema blaga, pri čemer vam ni potrebno navajati posebnih razlogov. Za odstop od pogodbe (naročila) bomo šteli elektronsko sporočilo, ki nam ga boste v tem roku posredovali na naš elektronski naslov trgovina@unistore.si in nam vrnili blago v roku 14 dni. Po prejemu in pregledu vrnjenega blaga vam bomo že vplačano kupnino vrnili na vaš račun nemudoma. Poštnino za vračilo izdelkov krije kupec.

Važno: Če nam blaga kljub že povrnjeni vplačani kupnini ne boste vrnili v ustreznem zakonskem roku, bomo to tretirali kot krajo blaga in proti vam sprožili ustrezne postopke.

Važno: Vrnjeno blago mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži ter nespremenjeni količini, sicer izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Izjema so primeri, ko je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Za poškodovanje embalaže štejejo poškodbe, ki z izjemo odprtja embalaže za pregled blaga nastanejo dodatno, bodisi zaradi malomarnosti ali napačnega ravnanja (zmečkanine, politje, raztrganine, ipd).  Če kupec vrne blago v taki embalaži, se strinja, da se mu zaračuna morebitno zmanjšanje vrednosti blaga, ki ga vrača.




V: Kaj naj storim, če je prejeti izdelek poškodovan / nepopoln / neskladen z naročilom, na kratko neustrezen?

O: Izdelek reklamirate s sporočilom, ki ga pošljete na naš elektronski naslov trgovina@unistore.si. Ob tem nujno navedite razlog reklamacije (npr. opišite poškodbo blaga) in po možnosti vključite fotografije, iz katerih bo razvidno čim več podrobnosti o poškodbi oziroma razlogu neustreznosti. Reklamacije bomo reševali hitro in po najboljših močeh, bodisi z zamenjavo blaga ali v skrajnem primeru tudi vračilom kupnine.